3.2.2017

Nespresso hetki












Perjantaita,

Olen viettänyt herkutonta tammikuuta ja pahimman makeanhimon olen saanut taltutettua nespresson makukahveilla ja erinäisillä hedelmä ja marja smoothiella. Nyt helmikuulle hypättyä olen antanut itselleni taas luvan herkutella, mutta onneksi napostelu silti on jäänyt aika vähälle. Jospa tammikuun lupauksista olisi jäänyt jotain hyvää elämääni pidemmäksi aikaa. Nespressolta on tullut uusi limited edition selection vintage 2014-vuosikertakahvi. Ah, niin täyteläisen pehmeä makuelämys. Näiden nespresson kahvien myötä olen oppinut juomaan kahvini ilman sokerisia kyytipoikia. 

Herkkuakin uskoisin olevan luvassa, sillä tulevana sunnuntaina juhlitaan, sekä Runebergin päivää että minun syntymäpäivääni. Tänään postilaatikosta löytyikin tämä kaunis kortti rakkaalta ystävältäni ja voi kuinka se teki minut onnelliseksi. 

Tärkeintä elämässä 
ei ole
eletyt vuodet
vaan
koetut tarinat.

Eläkää Tarinaanne Ystäväiset <3 Minun on just hyvä täyttää vuosia näiden koettujen tarinoiden kanssa <3

Minttu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun moikkasit!