5.10.2013

Viikonlopun viettoon!

Viime viikonlopun vastapainoksi vietän tämän viikonlopun ihan itsekseen! Aika nautinnollista ;) Kun talo on tyhjä ja minulla mahdollisuus tehdä juuri niitä asioita joita haluan, ilman kenenkään toiveita tai ruokailujen määrittämiä aikatauluja, en minä osaa kuitenkaan tarttua mihinkään! Tekemistä olisi niin paljon etten osaa päättää mistä aloittaisin ja näin puolilta päivin huomaan etten ole edelleenkään aloittanut mistään! Mutta nautinnoliista sekin, ja todellakin annan itselleni armoa ja olen tilanteeseen tyytyväinen! Tiedän että puolenyön aikaan olen taas virtaa täynnä ja minulla on senn kymmenen rautaa tulessa. 

Eilen kun palasin töistä kotiin, pöydällä minua odotti valkoisten neilikoiden kimppu ja kanasalaatti jääkaapissa. Huomaavainen mies muisti minua ennen metsästysmailleen menoa! Kelpasi aloittaa viikonlopun vietto! Palataan myöhemmin siihen mitä sitten sainkaan tehtyä! 

Ihanaista viikonloppua kaikille! Kivasti teitä lukijoitakin tipahtelee linjoille! Olen todella iloinen jos jätät kommentin käynnistäsi!






Minttu

4 kommenttia:

  1. Kaunis tunnelma kuten aina! Taidan vinkata itsekin appiukolle noista sulista. Jos mullekin muutama sieltä liikenisi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kuules, ihan liikenee täältäkin ;) Jos et välttämäti halua appiukolta pyytää ;) (Tykkäishän se ;))

      Poista
  2. Ai sieltäkin löytyy metsästäjä? :) Meillä on muuten melkein samanlainen lasipullo, johon haluan aina valkoisia neilikoita, sopii ihan täydellisesti :D

    VastaaPoista
  3. Metsästysleskenä aina välillä joo! Oih, enpäs ole bongannut sinun pulloa. Harmittaa vaan tuossa pullossa kun en saa sitä ihan puhtaaksi, jää sellaiseksi sameaksi!

    VastaaPoista

Kiitos kun moikkasit!